0735 848 735
quick.sell@acqua.ro
EUR
EUR
Euro
RON
Lei
GBP
GBP
USD
US Dollar
Romana
Romana
Engleza
Spanish
Russian
Toggle navigation
MENIU
Phone
Oferte Vacanta
(current)
Romania
Romania
Cabane si Pensiuni in Romania
Circuite Romania
City Breaks
(current)
Bilete de avion
(current)
Destinatii
Pachete Exotice
Turcia
Grecia
Spania
Emiratele Arabe Unite
Egipt
Portugalia
Exotice
Toate destinatiile
Ski
(current)
Oferte speciale
Oferte speciale
Vacante autentice
Ziua Nationala a Romaniei
Craciun
Minivacanta de 1 Decembrie
Revelion - pachete
Revelion - cazari
Oferte Vacante Black Friday
Vacanta de Rusalii - cazare
Vacanta de Rusalii - pachete
Paste - cazare
Vacanta de Sfanta Maria
Pagini demo
Maldive
Pagina Test Oferte Favorite
Pagina Test Oferte Favorite widget only
Targul de Turism
GURAL PREMIER BELEK
Apartamente pe litoralul romanesc
Croaziere
(current)
Blog
(current)
40 (735) 848 735
Contact
EUR
EUR
Euro
RON
Lei
GBP
Lire sterline
USD
Dolari
Limba
Romana
Romana
Engleza
Spanish
Russian
Contul meu
Creeaza cont
Autentificare
Oferte vacanta
Romania
Neptun
Phoenicia Blue View Resort
Phoenicia Blue View Resort
Share
descarca
pdf
Olimp, Romania
vezi pe harta
de la
€
0.000
00
EUR
€
0.000
00
EUR
2 adults / 7 nights
Imagini
Facilitati
Puncte de atractie
Tipuri de camere
Recenzii
Tarife
Detalii
Localizare: Hotelul Amfiteatru face parte din complexul Phoenicia Blue View, localizat in nordul statiunii Olimp, pe faleza statiunii, foarte aproape de atractiile turistice din statiune, de statiile mijloacelor de transport in comun si de gara CFR.
Camere:
Dubla matrimoniala sau twin standard cu vedere spre statiune - (etj. 1-6) - cuprinde un spatiu deschis cu o suprafata de 18 mp, zona pentru dormit cu un pat matrimonial
(160cmx200cm) sau doua paturi twin (110cmx200cm), fotoliu extensibil, baie cu dus, balcon, mobilier balcon.
*pentru acest tip de camera, cazarea la capacitatea maxima admisa, implica utilizarea patului si a fotoliului existent. Spatiul locativ nu permite adaugarea unui pat suplimentar.
Dubla matrimoniala sau twin standard cu vedere spre mare - (etj. 1-6)- cuprinde un spatiu deschis cu o suprafata de 18 mp, zona pentru dormit cu pat matrimonial (160cmx200cm) sau
doua paturi twin (110cmx200cm), fotoliu extensibil, baie cu dus, balcon individual, mobilier balcon.
*pentru acest tip de camera, cazarea la capacitatea maxima admisa, implica utilizarea patului si a fotoliului existent. Spatiul locativ nu permite adaugarea unui pat suplimentar.
Suita cu doua dormitoare si doua paturi - (etj. 1-6) - cuprinde doua spatii deschise cu o
suprafata de 35-44 mp, ce presupun doua zone pentru dormit cu pat matrimonial (doua paturi) si o canapea extensibila, baie cu dus, balcon individual, mobilier balcon, vedere spre mare.
Apartament cu Living si Dormitor - (etj. 6) - cuprinde doua spatii deschise cu o suprafata de 35-44 mp, ce presupun o zona de living si o zona pentru dormit cu pat matrimonial, canapea extensibila, baie cu dus, balcon individual, mobilier balcon vedere spre mare.
Alocarea spatiilor de cazare se realizeaza in functie de disponibilitatea hotelului din ziua de check- in, din acest motiv NU putem garanta un anumit etaj, un anumit tip de camera (matrimoniala / twin) sau un anumit tip de canapea ( fixa / extensibila).
Facilitati camere:Â Aer conditionat, Televizor LCD, cablu TV, internet WI-FI, seif in camera, telefon, mini-frigider, cana electrica, cani, pahare, lingurite, uscator de par, prosoape, papuci, cosmetice hoteliere, baie cu dus, canapea/fotoliu, housekeeping zilnic.
La cerere: pat bebe, masa de calcat si fier de calcat.
Servicii gratuite:Â
Piscine pentru adulti; Umbrele si sezlonguri la piscine in limita locurilor disponibile (alocarea
sezlongurilor se face in ordinea sosirii la piscin); Parcare in limita locurilor disponibile; Mini Aquapark pentru copii; Jocuri si concursuri adulti si copii ( piscine, teras); Animatori; Muzica live; Program artistic; Umbrele si sezlonguri la plaj (in sectorul de plaj Standard )- in limita locurilor disponibile (alocarea sezlongurilor se face in ordinea sosirii la plaj); Prosoape plaj/piscin; Loc de joaca exterior.
*Programul artistic incepe din 20 iunie.
Servicii cu plata:
Apeluri nationale/internationale, Transfer la/de la gara/aeroport Constanta/Bucuresti, Baruri (plaja, piscine si terase ), Cofetarie a 15:00 a 23:00, Restaurant Pizzerie a 17:00-23:00, Farmacie, Complex de magazine (alimente/cosmetice/jucarii), Umbrele si sezlonguri la plaj (in sectorul de plaj Premium )- Standuri expozitionale cu specific divers, Club Games, Sporturi nautice.
IN PERIOADELE 29.05 - 20.06 SI 01.09 - 14.09 NU GARANTAM PENTRU DISPONIBILITATEA TUTUROR SERVICIILOR INCLUSE.
Restaurant:
1.CAZARE + MIC DEJUN: include micul dejun - se serveste incepand cu a doua zi de cazare si inclusiv in ziua plecarii.
Bauturi incluse : apa, bauturi racoritoare la dozator, ceai, cafea, cappucino, ciocolata calda.
2.CAZARE + DEMIPENSIUNE include micul dejun si masa de pranz - se serveste incepand cu a doua zi de cazare si inclusiv in ziua plecarii.
Bauturi incluse : apa, bauturi racoritoare la dozator, ceai, cafea, cappucino, ciocolata calda, bere draft, vin alb/rosu/rose la dozator.
3.CAZARE + PENSIUNE COMPLETA: include mic dejun, pranz si cina a in prima zi de cazare se serveste cina, incepand cu a doua zi de cazare se servesc toate mesele si in ziua plecarii se servesc doar micul dejun si pranzul.
Bauturi incluse : apa, bauturi racoritoare la dozator, ceai, cafea, cappucino, ciocolata calda, bere draft, vin alb/rosu/rose la dozator.
4.CAZARE + ALL INCLUSIVE :include mic dejun, pranz, cina, bauturi alcoolice si nonalcoolice - in prima zi de cazare se serveste cina, incepand cu a doua zi de cazare se servesc toate mesele si in ziua plecarii se servesc doar micul dejun si pranzul.
Bauturi incluse: apa, cafea, cappucino, ciocolata calda, bauturi racoritoare la dozator, bauturi
alcoolice ( bere draft, vin alb/rosu/rose la dozator, whisky, vodka, rom, lichior, long drinks ).
5.CAZARE + ULTRA ALL INCLUSIVEÂ : include mic dejun, pranz, cina, gustari pe tot parcursul zilei, bauturi alcoolice si nonalcoolice - in prima zi de cazare se serveste cina, incepand cu a doua zi de cazare se servesc toate mesele si in ziua plecarii se servesc doar micul dejun si pranzul.
Bauturi incluse: apa, cafea, cappucino, ciocolata calda, bauturi racoritoare la dozator, bauturi
alcoolice ( bere draft, vin alb/rosu/rose la dozator, whisky, vodka, rom, lichior, long drinks ).
Bauturile incluse pentru tipurile de pachet 1, 2 si 3 sunt disponibile doar in restaurant, in
timpul servirii mesei.
Pachetul de bauturi inclus in tipul de pachet ALL INCLUSIVE este disponibil in restaurant (in
intervalul de servire al meselor principale), la barul all inclusive de pe plaja ( program
10:00 a 19:00 ) si la barurile all inclusive de pe piscina (program 10:00 -19:00 ).
Pachetul de bauturi inclus in tipul de pachet ULTRA ALL INCLUSIVE este disponibil in
restaurantul de pe plaja ( program 07:30 a 22:00 ) , la barul all inclusive de pe plaja
(program 10:00 a 19:00 ) si la barurile all inclusive de pe piscina (program 10:00 -19:00 )
Pentru toate tipurile de pachet, servirea meselor principale se face in regim buffet suedez,
in intervalul 07:30 - 10:00 a mic dejun, 12:30 - 15:00 a pranz si 19:00 a 21:00 acina.
Pentru tipul de pachet ULTRA ALL INCLUSIVE, mesele principale vor fi servite intr-un
restaurant distinct, situat pe plaja. In afara orelor de masa , oaspetii vor avea acces la gustri
si optiunea de a comanda a la carte dintr-un meniu predefinit,in acelasi restaurant.
Pentru accesul in cadrul restaurantului, este obligatorie purtarea la mana a bratarii. Lipsa
bratarii primite la check-in, care atesta tipul de masa rezervat, poate duce la refuzul hotelului de a servi oaspetii.
Este interzisa iesirea cu alimente sau bauturi din incinta restaurantului, chiar daca scopul
este pastrarea acestora in camera.
Nu sunt incluse bauturile la: restaurantul de pe plaja ( exceptie pachetele ULTRA ALL INCLUSIVE ), barurile a la carte de pe piscina si plaja, lobby bar Panoramic si Belvedere, restaurant pIzzerie si cofetarie.
Sosirea si plecarea
Primirea camerei (check-in) se poate face incepand cu ora 16:00, prezentand actul de
identitate pentru inregistrarea in sistemul de gestiune hoteliea (si voucher-ul de cazare- daca este cazul), pentru a se elibera cheia aferenta spatiului de cazare rezervat. Eliberarea camerei (check-out) se va face inainte de ora 12:00; Predarea cardurilor de acces/cheilor la receptie dupa expirarea perioadei rezervate se va face pana cel tarziu la ora 12 PM, dupa ce s-a realizat verificarea camerei de catre personalul de serviciu al hotelului;
Suplimentarea numarului de oaspeti se va realiza doar daca capacitatea spatiului de cazare
permite, acestia fiind obligati sa se inregistreze la receptie, sa completeze fisa de cazare si sa achite diferentele de tarif;
In cazul in care, in prima de zi de sejur, sedoreste cazarea inainte de ora 16:00, se va onora
solicitarea in limita disponibilitatii si se va aplica o taxa de early check-in in valoare de 100 euro, TVA inclus (pentru intervalul 09:00-16:00) si 100% din contravaloarea noptii de cazare pentru un check-in mai devreme de ora 09:00. In cazul in care, in ultima zi de sejur, se doreste eliberarea camerei dupa ora 12:00, se va onora solicitarea in limita disponibilitatii si se va aplica o taxa suplimentara in valoare 100 euro, TVA inclus (pentru intervalul 12:00 a 17:00) si 100% din contravaloarea noptii de cazare pentru depasirea orei 17:00;
Oaspetii pot lasa bagajele la receptie, dupa eliberarea camerei, intr-un spatiu dedicat acestui
serviciu, pentru un interval de 24 de ore, fara costuri suplimentare;
In cazul in care bagajele oaspetilor raman in camera si dupa check-out-ul de la ora 12:00,
acestia vor plati o taxa suplimentara de utilizare a camerei (aceeasi ca in cazul late check-out). Aceste solicitari ale oaspetilor vor fi clarificate si onorate numai in masura in care disponibilitatea hotelului permite acest aspect.
Cazare
Oaspetii au luat la cunostinta urmatoarele reguli si se obliga sa le respecte:
a sa nu deterioreze amenajarea sau obiectele din dotarea hotelului, in caz contrar acestia datoreaza hotelului suma egala cu valoarea achizitionarii/amenajarii obiectului deteriorat si manopera aferenta;
a sa nu preia la plecare bunuri din dotarea hotelului;
a sa pastreze linistea astfel incat sa nu deranjeze alti oaspeti;
a sa nu intre fara permisiunea hotelului in alte camere sau in spatiile destinate doar personalului Hotelului;
a sa anunte persoanele care vin in vizita nefiind cazate in cadrul locatiei; intrarea acestora in hotel se va face doar in urma legitimarii si inregistrarii la receptia hotelului;
a sa nu lase copiii nesupravegheati in niciunul dintre spatiile hotelului; orice accident produs ca urmare a nesupravegherii copiilor in incinta locatiei Phoenicia Blue View, nu este responsabilitatea hotelului ci a persoanelor care insotesc copiii si sunt insarcinate de supravegherea acestora; parintii, tutorii sau insotitorii sunt responsabili pentru actiunile minorilor si se obliga sa aiba grija de ei, respectiv ca se comporta civilizat si nu deranjeaza alti oaspeti ai hotelului;
a sa anunte cat de repede posibil orice defectiune a aparatelor, instalatiilor sau alte neconformitati tehnice/mobilier din dotarea hotelului. Eventuale defectiuni tehnice pot aparea oricand. De indata ce sunt sesizate acestea vor fi anuntate prompt la receptia hotelului, urmand ca in cel mai scurt timp un tehnician sa remedieze defectiunea. O defectiune neanuntata nu poate fi reparata si nu poate fi reclamata dupa plecarea oaspetelui din hotel;
- sa nu arunce in toaleta obiecte care ar putea conduce la avarierea statiei de colectare a rezidurilor;
- sa contacteze de urgenta receptia imediat ce a pierdut cheia/cardul de acces in camera. Pentru a se elibera duplicatul este necesara identificarea cu un document de identitate; orice pierdere va percepe un cost suplimentar pentru inlocuire.
a sa informeze personalul receptiei sau al restaurantului cu privire la orice alergie sau intoleranta la vreun aliment;
a sa nu foloseasca prosoapele sau lenjeria pentru: sters parul, vopsit, pentru demachiat, curatat incaltamintea, geamantanele, pardoseala etc. Prosoapele se vor folosi pentru uz corporal. Daca vor fi identificate prosoape sau lenjerie deteriorate de utilizarea necorespunzatoare a turistului, acestea se vor imputa ca dauna si se vor achita de catre turistul raspunzator. In caz contrar, Hotelul isi rezerva dreptul de a anula rezervarea camerei oaspetelui si de a face evacuarea acestuia, fara restituirea contravalorii serviciilor achitate;
- lenjeria de camera (cearceafuri, prosoape, halate, papuci ) este destinata utilizarii exclusive in incinta camerei. Este interzisa scoaterea oricarei piese de lenjerie in exterior, la plaja sau piscina;
- prosoapele pentru plaja/piscine se ridica de la Centrul de prosoape, in schimbul cupoanelor primite la receptie, la cerere, in momentul cazarii. La eliberarea camerei, se returneaza la receptie cupoanele pentru prosoape. Nereturnarea cupoanelor reprezinta paguba si se taxeaza ca atare ( 100 lei / cupon ); Prosoapele de plaja se ridica o singura data pe zi, in intervalul 08:00-17:00 si sunt destinate utilizarii pe tot parcursul zilei. Predarea prosoapelor si recuperarea tichetului se face doar incepand cu ora 17:00, exceptie facand oaspetii care au check-out. Pe timpul zilei, prosoapele NU vor fi schimbate.
- orice accident produs ca urmare a utilizarii necorespunzatoare a obiectelor din dotare sau a utilizarii facilitatilor hotelului fara respectarea normelor de securitate corespunzatoare acestora nu este responsabilitatea hotelului;
- introducerea si utilizarea echipamentelor de gatit/incalzit in camerele de hotel ( in afara celor puse la dispozitie de catre hotel ) este strict interzisa din motive de siguranta la incendiu, potrivit legislatiei in vigoare;
- se interzice cu desavarsire introducerea in hotel de armament, arme albe sau substante lacrimogene. Conform legislatiei romane, consumul sau comercializarea de substante halucinogene sau psihotrope este interzis si se pedepseste;
- nu este permis nudismul sau orice forma de exhibitionism in incinta hotelului;
- gunoiul si resturile menajere se vor depozita in cosurile de gunoi amplasate pe raza hotelului;
- pentru copiii sub 2 ani exista posibilitatea oferirii, in limita disponibilitatii, a unui patut. Oaspetele trebuie sa comunice receptiei atunci cand efectueaza procedura de check-in daca are nevoie de un patut pentru copil pentru a se putea onora, in limita disponibilitatii, solicitarea;
a nu este permis alergatul sau practicarea oricarui sport in lobby sau in holurile hotelului;
Alocarea spatiilor de cazare
Pentru complexul Phoenicia Blue View spatiile de cazare cuprind canapele extensibile sau fixe. Alocarea camerelor se face in functie de disponibilitatea hotelului din ziua cazarii. Din acest motiv nu putem garanta un anumit etaj, camere alaturate sau prezenta unui anumit tip de canapea in spatiul de cazare. Solicitarile de acest gen sunt considerate preferinte ale turistilor pe care incercam sa le satisfacem in limita disponibilitatii.
Restaurant
Toate cele trei mese (mic dejun, pranz si cina) vor fi servite in cadrul restaurantelor din cadrul
hotelurilor Belvedere si Panoramic, in functie de hotelul in care turistul este cazat. Turistii cazati in hotelul Amfiteatru vor fi repartizati catre unul dintre restaurantele mentionate anterior, in functie de disponibilitate si de gradul de ocupare. Mesele se servesc in regim bufet suedez;
Exceptie fac turistii ce au achizitionat pachete ULTRA ALL INCLUSIVE, care vor servi masa in
restaurantul special dedicat pentru acest tip de pachet.
Principiul bufetului este acela al consumului fara restrictii de structura sau de cantitate a
preparatelor, insa exclusiv in intervalul alocat si exclusiv in salonul dedicat acestui tip de serviciu. Oaspetilor nu le este permis sa scoata din perimetrul spatiilor alocate servirii tip bufet a oricaror piese de vesela, tacamuri, sticlarie si a nici unui tip de preparate sau de bauturi oferite pentru consum in salon, chiar daca scopul este pastrarea acestora in camera. Pentru cazuri exceptionale medicale se poate solicita asistenta sefului de sala;
Structura sortimentelor de produse si preparate pentru bufet este stabilita astfel incat sa
existe cat mai multe optiuni pentru cat mai multe preferinte, insa fara indoiala ca nu pot acoperi absolut toate preferintele. Mesele principale ale zilei prezinta zilnic un sortiment relativ constant, cu alternante facute la fiecare cateva zile asupra tipurilor de produse sau preparate din diferite grupe;
Accesul in salonul dedicat in vederea servirii mesei se face in baza precizarii la intrare a
numarului de camera, a numelui complet al titularului de rezervare si a componentei familiei;
Pentru accesul in cadrul restaurantului, este obligatorie purtarea la mana a bratarii. Lipsa
bratarii primite la check-in, care atesta tipul de masa rezervat, poate duce la refuzul hotelului de a servi oaspetii;
In cadrul restaurantului sunt interzise aducerea si consumarea bauturilor alcoolice din
exteriorul acestuia, fara acordul prealabil din partea conducerii. Restaurantul isi rezerva dreptul de a nu mai servi persoanele care sunt in stare de ebrietate sau care deja au consumat bauturi alcoolice in cantitati mai mari si devin recalcitrante.
Piscine
Nu este permis accesul la piscine a persoanelor aflate sub influenta alcoolului sau a drogurilor;
In zona piscinelor este obligatoriu echipamentul adecvat: costum de baie, papuci,prosop;
Este interzisa frecventarea zonei acvatice daca prezentati simptome de boli dermatologice si
leziuni ale pielii, chiar daca pielea este protejata cu orice fel de pansamente medicale;
Copiii pot sta la piscine doar insotiti de un adult;
Complexul Phoenicia Blue View nu este responsabil pentru vatamarile suferite de catre copii
in zona piscinelor, din neglijenta acestora sau a insotitorilor;
Pentru copiii cu varsta de pana la 3 ani este obligatoriu utilizarea de pampers special pentru
apa;
Accesul la piscinele existente in complex este gratuit si permis numai pentru oaspetii hotelului;
Folosirea dusurilor inainte de utilizarea piscinelor este obligatorie;
Orice persoana care utilizeaza piscina isi asuma raspunderea pe durata utilizarii acesteia;
Este interzis accesul in bazine in afara programului de functionare afisat;
Este interzis fumatul in perimetrul piscinelor;
Este interzis consumul de bauturi in piscine;
Este interzisa folosirea paharelor si a veselei de sticla in perimetrul piscinelor;
Este interzis accesul in zona de piscine cu seminte, alimente, fructe;
Sunt interzise sariturile de pe marginea bazinului in apa, alergatul, bruscarea, scufundarea cu
forta si stropirea cu apa a unui alt inotator. In caz contrar, nu ne asumam raspunderea asupra unui eventual accident;
Accesul in si din piscina se va face doar pe scari;
Este strict interzis accesul turistilor in camera tehnica (depozitul cu substante dezinfectante);
Toti utilizatorii piscinei sunt obligati sa poarte costum de baie. Este interzis scaldatul cu
imbracaminte de strada, tricouri, lenjerie intima, pantaloni 3/4 etc.;
 Este interzisa flegmarea, suflarea nasului, urinarea sau defecarea in bazin;
Sunt permise toate articolele ajutatoare pentru innotat a plute, fluturasi, colacei etc. Nu sunt
permise barci / saltele gonflabile;
 Persoanele care nu stiu sa inoate sau au inaltimea sub 1.20m, trebuie sa poarte echipament
de protectie;
Este strict interzis scaldatul in timpul unei furtuni;
Este interzisa aruncarea in apa piscinelor a diferitelor obiecte personale, nisip, pietris etc.
Desi perimentrul piscinelor este supravegheat video, nu ne asumam responsabilitatea in caz
de furt pe suprafata proprietatii noastre Pentru evitarea acestor neplaceri, nu lasati obiecte de
valoare in nesupravegheate;
Plaja
Complexul Phoenicia Blue View pune la dispozitia oaspetilor sai sezlonguri si umbrele gratuite, in sectorul de plaja Standard, in limita locurilor disponibile.
Complexul Phoenicia Blue View pune la dispozitia oaspetilor sai si un sector de plaja dedicat
exclusiv oaspetilor cu pachete ULTRA ALL INCLUSIVE , sectorul Premium.
Ocuparea sezlongului se face in ordinea sosirii la plaja.
Sezlongurile nu se rezerva. Prosoapele, hainele sau alte obiecte lasate drept rezervare, vor fi
ridicate de pe sezlonguri.
Parcare
Complexul Phoenicia Blue View pune la dispozitia oaspetilor sai locuri de parcare, in limita
disponibilitatii. Parcarea este permanent monitorizata video;
Desi luam toate masurile de precautie, nu ne asumam responsabilitatea in caz de furt sau de
daune pe suprafata proprietatii noastre. Pentru evitarea acestor neplaceri, nu lasati obiecte de valoare in interiorul autoturismelor;
Parcarea autovehiculelor clientilor este gratuita, posibila in limita locurilor disponibile. Hotelul
nu rezerva locuri de parcare si nici nu percepe taxa. Parcarea complexului Phoenicia Blue View reprezinta o proprietate privata iar accesul conducatorilor auto in interiorul ei se face doar in conditiile respectarii legislatiei rutiere. Complexul Phoenicia Blue View nu isi asuma in niciun fel responsabilitatea civila sau penala pentru orice paguba sau prejudiciu cauzat autovehiculelor ca urmare a blocarii si/sau ridicarii, transportarii si depozitarii lor, pentru bunurile personale lasate in interiorul acestora sau pentru eventualele daune, furturi, incendii, precum si pentru orice fel de daune cauzate de oaspetii complexului hotelier sau de terte persoane, autovehiculelor aflate in parcare.
Siguranta obiectelor personale
Recomandam folosirea seifurilor disponibile in camere pentru depozitarea obiectelor de
valoare. Nu ne asumam niciun fel de raspundere pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate in Complexul Phoenicia Blue View.
Curs valutar intern
Cursul intern al hotelului este fix : 1 Euro = 5 Ron.
Climatizarea
Sistemul de climatizare nu functioneaza cu usa de la balcon deschisa sau oscilobatanta.
Cod vestimentar
Phoenicia Hotels nu practica un cod vestimentar special, dar impune decenta si respect atat
fata de ceilalti oaspeti, cat si fata de personal;
Nu vor fi acceptate in restaurant, lifturi si receptia locatiei persoanele imbracate intr-o tinuta
neadecvata specificului si standardelor impuse de hotel (ex. bust gol etc.).
Fumatul
Fumatul traditional si tigara electronica nu sunt permise in incinta locatiei, conform legislatiei
aplicabile in vigoare (Legea 349/2002 modificata si completata prin Legea 15/2016). Complexul Phoenicia Blue View are amenajate spatii pentru fumatori in aer liber. Va informam ca in fiecare camera exista senzori de detectie care detecteaza fumul de tigara si declanseaza alarma de incendiu;
Complexul Phoenicia Blue View dispune doar de camere pentru nefumatori. In cazul in care
nu se respecta prevederile prezentului regulament, se va aplica o taxa in valoare 150 euro/noapte (valoarea in lei va fi calculata la cursul intern al locatiei de 1 euro=5 ron), reprezentand serviciile de curatare a camerei.
Animalele de companie
Iubim animalele, insa regula generala nu permite cazarea in hotel a persoanelor insotite de
animale.
Sesizari si reclamatii
Reclamatiile privind calitatea serviciilor turistice prestate se vor face pe loc, in perioada sederii turistilor in hotel;
Reclamatiile ulterioare se vor face in termen de maxim 2 zile lucratoare de la data plecarii
clientilor din hotel, si vor fi analizate, iar hotelul va exprima in scris punctul de vedere in termen de 7 zile lucratoare de la primirea acesteia;
Nu se vor lua in calcul reclamatii ulterioare sederii, ce nu au fost sesizate si in perioada in care turistul a beneficiat de pachetul de servicii.
Complexul Phoenicia Blue View se obliga sa rezolve orice reclamatie primita de la client pe perioada sederii in hotel, in legatura cu serviciile prestate, in maximum 48 de ore de la momentul formularii acesteia.
Selectarea oaspetilor
Clientul trebuie sa se conformeze regulamentului de ordine interioara al hotelului. Acesta va
trebui sa respecte atat linistea in hotel si restaurant cat si normele de convietuire sociala si cele morale;
Oaspetii Complexului Phoenicia Blue View trebuie sa aiba grija de bunurile din proprietatea
hotelului, lasate in folosinta sa, pe perioada cazarii;
Orice incalcare a uzantelor hoteliere sau a normelor morale si de convietuire sociala da dreptul hotelierului sa intrerupa imediat contractul/cazarea, fara niciun preaviz si fara a returna costurile cazarii achitate;
Ne rezervam dreptul de a refuza cazarea, servirea in restaurant si accesul in cadrul
Complexului Phoenicia Blue View oaspetilor in stare de ebrietate, nepoliticosi sau turbulenti, care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii hotelului sau deranjeaza alti oaspeti;
Contravaloarea eventualelor distrugeri sau degradari ale bunurilor materiale apartinand
Complexului Phoenicia Blue View va fi suportata de catre cei vinovati de producerea acestora;
Nu acceptam: comportamentul necivilizat sau agresiv, manifestari fizice sau verbale obscene,
tonul nepotrivit, insultele, hartuirea fizica, sexuala sau orice abuz fizic sau psihic asupra unui angajat, a oaspetilorr hotelului sau a oricarei persoane din ansamblul hotelier. Ne rezervam dreptul de a evacua din hotel si restaurant oaspetii cu atitudine necorespunzatoare;
Tinand cont de cele mentionate mai sus, ne rezervam dreptul de a ne selecta oaspetii.
Conducerea hotelului poate inceta furnizarea serviciilor catre acei oaspeti care nu respecta
Regulamentul intern al hotelului, fara obligatia de a restitui contravaloarea serviciilor achitata de oaspete.
In conformitate cu HCL (Hotararea Consiliului Local Mangalia) nr. 283/23.12.2020
privind instituirea taxei speciale de statiune in Municipiul Mangalia: aArt.1. Se aprob
instituirea taxei speciale de statiune in municipiul Mangalia, incepand cu data de 01.01.2021. Taxa special este necesar pentru initierea si realizarea programelor de dezvoltare ale destinatiei turistice integrate Mangalia, precum cat si pentru sustenabilitatea circulatiei turistice ctre zona de sud a litoralului romanesc (municipiul Mangalia si statiunile aflate in administrarea acestuia), prin crearea competivitatii destinatiei turistice integrate aMangalia si statiunia la nivel national, regional si global.
Art.2. Taxa se incaseaza de la persoanele care beneficiaz de servicii de cazare in structurile de cazare turistic clasificate de pe raza municipiului Mangalia si statiunile Saturn, Venus, Cap Aurora, Jupiter, Neptun, Olimp, dup cum urmeaz: - persoanele cu varsta peste 18 ani care beneficiaz de servicii de cazare in structurile de cazare turistic clasificate de pe raza municipiului Mangalia si statiunile Saturn, Venus, Cap Aurora, Jupiter, Neptun, Olimp, vor plti taxa de statiune in valoare de 5 lei/zi/ turist
vezi mai multe
Please wait!
Searching for hotels that match your criteria.
1%
×
Atentie!
Acesta este un site demonstrativ adresabil numai agentiilor de turism care doresc sa achizitioneze
Quick Sell
Cautam...
Va rugam asteptati!
Solicita
oferta